Saturday, June 25, 2016

სასწავლო პროექტი

სასწავლო პროექტი:
1)      პროექტის სახელწოდება; ცხოველები.
2)      პროექტის მთავარი იდეა; მოსწავლეებმა მოიძიონ და იპოვონ სხვადასხვა ცხოველების სურატები
3)      პროექტის აქტუალობა; მოსწავლეები შეისწავლონ  სხვადასხვა ცხოველების შესახებ გაეცნონ თუ რომელი ცხოველი სად ბინადრობს რით იკვებება.
4)      პროექტის მიზანი; მოსწავლეებს განუვითარდეთ კვლევა -ძიებები კომპიუტერის მეშვეობით მოიძიონ სხვადასხვა ინფორმაციები.
5)      მოსწავლის ასაკი; 9-10 წელი.
6)      ვადები/ ხანგრძლივობა; 3 კვირა
7)      მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას; ნიმუშები,
ჩანაწერები, ფოტოსურათები, მოძიებული მასალა დახარისხება და
გამოქვეყნება.ბლოგში.
8)      პროექტის საჭირო ძირთადი რესურსები; ციიფრული ფოტოაპარატი,
ვიდეოკამერა, კომპიუტერი, აუდიოჩანაწერი.
9)      პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები); 1 პროექტის იდეის მიზნებისა დავადების გაცნობა.2 ჯგუფურად დაყოფა დადავალებების გადანაწილება. 3 კონკრეტულ დავალების შესაბამის ვადებში შესრულება და ანგარიშის წარმიდგენა
4 ჯგუფების ეტაპობრივ სემოწმება, შესრულებული დავალების ანალიზი,
დისკურსია და დამატებითი მითითებების, რჩევების მიცემა, საჭიროების სემთხვევაშაი ჩაუტარდეთ დამატებითი ინსტრუქტაჟი, მაგ: ი. ს. ტ. -ის
საშუალებით გამოიყენოს.5 მოძიებული მასალის დახმარება. 6 შეჯერება და კლასში
 წარდგენა თითოეული ჯგუფი წარადგენს თავიანთ მიერ მოძიებულ მასალას კლასის წინაშე პრეზენტაციის სახით, აგრეთვე ისტ-ის მასწავლებლის დახმარებით.
მოსწავლეები შექმნიანბლოგს, სადაც განათავსებენ მოზიებულ ფოტო,
ვიდეო აუდიო და სხვა მასალებს.7 შეფასება მოხდებს ჯგუფურად იმის მიხედვით 
თუ როგორ იყო მუშაობის პროცესში ჩარტულობა და წვლილი
10) საგნებთან / საგგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი; ადგენს მარტივ გეგმას ამ მოსაზრებათა წარმოსადგენად. 
2. სადისკუსიო თემის ირგვლივ ქმნის ან მოიძიებს ვიზუალურ მასალას. 

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ:
·                     მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან ცხოველების სესახებ
·  ისმენს და ჩაიწერს სხვის მონათხრობს და თავის წვლილს შეიტანს დიდ ეროვნულ საქმეში. 
11)პროექტის ხელმძღვანელი; ოვსანნა ინასარიძე


1 comment: