სასწავლო პროექტი:
2)
პროექტის მთავარი იდეა; მოსწავლეებმა მოიძიონ და იპოვონ
სხვადასხვა ცხოველების სურატები
3) პროექტის
აქტუალობა; მოსწავლეები შეისწავლონ სხვადასხვა
ცხოველების შესახებ გაეცნონ
თუ რომელი ცხოველი
სად ბინადრობს რით იკვებება.
4) პროექტის
მიზანი; მოსწავლეებს განუვითარდეთ კვლევა -ძიებები კომპიუტერის მეშვეობით მოიძიონ სხვადასხვა ინფორმაციები.
5) მოსწავლის
ასაკი; 9-10 წელი.
6) ვადები/
ხანგრძლივობა; 3 კვირა
7) მოსალოდნელი
შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას; ნიმუშები,
ჩანაწერები,
ფოტოსურათები, მოძიებული მასალა დახარისხება და
გამოქვეყნება.ბლოგში.
8) პროექტის
საჭირო ძირთადი რესურსები; ციიფრული ფოტოაპარატი,
ვიდეოკამერა,
კომპიუტერი, აუდიოჩანაწერი.
9) პროექტის
მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები); 1 პროექტის იდეის მიზნებისა დავადების გაცნობა.2 ჯგუფურად
დაყოფა დადავალებების გადანაწილება. 3 კონკრეტულ დავალების შესაბამის ვადებში შესრულება
და ანგარიშის წარმიდგენა
4
ჯგუფების ეტაპობრივ სემოწმება, შესრულებული დავალების ანალიზი,
დისკურსია
და დამატებითი მითითებების, რჩევების მიცემა, საჭიროების სემთხვევაშაი ჩაუტარდეთ დამატებითი
ინსტრუქტაჟი, მაგ: ი. ს. ტ. -ის
საშუალებით
გამოიყენოს.5 მოძიებული მასალის დახმარება. 6 შეჯერება და კლასში
წარდგენა თითოეული ჯგუფი წარადგენს თავიანთ მიერ
მოძიებულ მასალას კლასის წინაშე პრეზენტაციის სახით, აგრეთვე ისტ-ის მასწავლებლის დახმარებით.
მოსწავლეები
შექმნიანბლოგს, სადაც განათავსებენ მოზიებულ ფოტო,
ვიდეო
აუდიო და სხვა მასალებს.7 შეფასება მოხდებს ჯგუფურად იმის მიხედვით
თუ
როგორ იყო მუშაობის პროცესში ჩარტულობა და წვლილი
10) საგნებთან / საგგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი; ადგენს მარტივ გეგმას ამ მოსაზრებათა წარმოსადგენად.
2.
სადისკუსიო თემის ირგვლივ ქმნის ან მოიძიებს ვიზუალურ მასალას.
შედეგი
თვალსაჩინოა, თუ:
·
მოსწავლე თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან ცხოველების სესახებ
· ისმენს და ჩაიწერს სხვის მონათხრობს და თავის
წვლილს შეიტანს დიდ ეროვნულ საქმეში.
11)პროექტის
ხელმძღვანელი; ოვსანნა ინასარიძე
გისურვებ წარმატებას
ReplyDelete